Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

UBLAŽITE BOLOVE U LEĐIMA NAKON DUGOG SEDENJA: Radite ovo samo nekoliko minuta dnevno, vaša kičma će vam biti zahvalna

Iako ovo nisu klasične vežbe, već istezanje, olakšaće vam bolove u leđima, ako ih radite svakodnevno

 Vežbe za bolove u leđima Izvor: Shutterstock

Svi koji dugo sede ili stoje znaju koliko bol u leđima može biti intenzivan. Ponavljaće se pri svakom pokretu, bilo da ležite, sedite ili praktikujete neku aktivnost. Stoga, ako imate ovaj vid problema, a u toku dana dosta vremena provodite sedeći, obavezno radite vežbe za jačanje leđnih mišića, ali i vežbe za opuštanje mišića.

Pročitajte još

Evo tri predloga:

Trebaće vam samo podloga ili peškir, a bilo bi poželjno i lopta za pilates. Nju možete koristiti za vežbanje, istezanje, a možete i na njoj sedeti.

Lezite preko lopte kao da hoćete da napravite most. Ostanite u tom položaju onoliko koliko vam odgovara. Ako ste u mogućnosti, uradite ovu vežbu istezanja nekoliko puta u toku dana.

 Vežbe za bolove u leđima Izvor: Shutterstock


Dok ste oslonjeni kolenima i šakama o pod, uz udah izvijte kičmu nagore, poput mačke koja se narogušila. Budite u tom položaju nekoliko sekundi

 Vežbe za bolove u leđima Izvor: Shutterstock

Saznajte i...

Zatim uz izdah ispravite ispravite kičmu i podignite vrat nagore, poput kobre. Ostanite u položaju nekoliko sekundi, a zatim se vratite na prethodnu. Ponovite sve nekoliko puta, nazimenično udišući i izdišući.

 Vežbe za bolove u leđima Izvor: Shutterstock

Izabrano za vas...

Izvor: Sensa

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj