Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

TRIK 15 -15 -15 JE TAJNA SJAJNOG IZGLEDA DŽENIFER ANISTON: Zategnuto telo glumica duguje ovoj magičnoj formuli

Autor Vanja Ostojić

Šta je tajna sjajnog izgleda Dženifer Aniston? Glumica obožava da vežba, a svakog dana praktikuje program 15 - 15 - 15. Evo o čemu se radi i na koji način se izvodi.

 15 15 15 program vežbanja glumice Dženifer Aniston za savršeno telo Izvor: Profimedia

Holivudske glumice moraju da održavaju formu na zavidnom nivou, a pored pravilne ishrane, vežbanje je najvažnije. Dženifer Aniston ima 53 godine, ali joj na telu mogu pozavideti i mnogo mlađe žene. Kako je sama priznala, fizička aktivnost je nešto bez čega ne može, a njen omiljeni trening je kada se dobro oznoji u teretani. Najčešće se pridržava programa 15 - 15 - 15 koji je osmislio njen trener. Evo o čemu se radi:

15 - 15 - 15 je program koji uključuje tri različite kardio vežbe: 15 minuta vožnje bicikla, 15 minuta eliptičnog trenažera i 15 minuta trčanja. Ove kardio vežbe zadovljavaju preporuku lekara da nam je na nedeljnom nivou potrebno 150 minuta aerobne aktivnosti, a pošto se smenjuju, manje je šansa da se prezasitite i da vam dosade. Takođe, smenjivanje pokreta smanjuje šansu da dođe do povreda usled ponavljanja istih vežbi.

Pored ovih koje praktiuje Dženifer, vi, na primer, možete ubaciti i plivanje ili preskakanje konopca i sami osmisliti svoj kardio trening, bitno je samo da ukupno imate 45 minuta aerobnih aktivnosti koje su naročito dobre za zdravlje srca.

Da li je dovoljan samo kardio trening?

Našem telu nije dovoljan samo kardio program, već i vežbe snage koje jačaju telo i održavaju tonus mišića. Stoga i Dženifer Aniston svoj 15 - 15 - 15 program kombinuje sa vežbama opterećenja, tačnije sa tegovima koji joj pomažu da joj telo ostane vitko i zategnuto.

Izvor: Sensa

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj