Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

3 NAMIRNICE PUNE SU OMEGA 3 MASNIH KISELINA, A NIJEDNA NIJE RIBA: Sačuvajte srce, sprečite upale, produžite mladost!

3 biljne namirnice koje sadrže omega 3 masne kiseline - ovu zdravu materiju možete uneti u telo i bez konzumiranja ribe!

 3 biljne namirnice koje sadrže omega 3 masne kiseline. Izvor: Shutterstock

Omega 3 masne kiseline su od ključnog značaja za zdravlje organizma. Jedan od najvažnijih benefita jeste to što smanjuju rizik od srčanih oboljenja, regulišu trigleceride, odnosno masnoću u krvi, holesterol i snižavaju krvni pritisak. DHA, jedna od tri vrste omega-3 mansih kiselina, izuzetno je važna za očuvanje funkcionisanja i struktura mrežnjače, pa povoljno deluje na vid.

Pročitajte još

Još neki od benefita su i to što smanjuju rizik od upalnih procesa u telu, pomažu da se organizam lakše izbori sa infekcijom, smanjuju masnoću jetre, jačaju zglobove i pozitivno utiču na kvalitet kose, kože i noktiju. Omega 3 je takođe presudan sastojak za sve koji žele da smanje rizik od bora i sačuvaju mladolikost.

Najviše omega 3 masnih kiselina ima u ribi, ali ga sadrže i 3 moćne biljne namirnice koje treba redovno ubaciti u ishranu:

1. Orasi - Imaju visok sadržja omega 3. Konzumiranjem 30 do 50 g oraha dnevno, obezbeđuje se dnevna propisana doza omega 3 masnih kiselina. Koristite orahe kao grickalicu za užinu i učinićete svakog dana nešto dobro za svoj organizam.

Saznajte i...

2. Čia seme - sadrži više omega3 nego losos, ali u njemu su omega 3 uglavnom tip ALA (alfa-linolenska kiselina), što naše telo sporije i manje apsorbuje od omega 3 iz namirnica životinjskog porekla. Svakako je dobro da ubacite čia semenke u smutije, salate ili ovsene kaše.

3. Laneno seme - veliki je izvor omega 3, omega 6 i omega 9 masnih kiselina. Kako biste iskoristili zdravstvene benefite semena, važno je da ga konzumirate u samlevenom obliku, ili da ostavite semenke preko noći da odstoje u vodi kako bi pustilo lekovitu sluz, a zatim da tu tečnost popijete.

Izabrano za vas...

Izvor: Sensa

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj