Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

VEŽBA DISANJA KOJA POMAŽE DA SMRŠATE - MOŽETE JE RADITI SEDEĆI: Smanjuje misli o hrani, podstiče topljenje kilograma!

Autor Teodora Andrić

Vežba disanja za mršavljenje - daje energiju, motivaciju i podstiče vas da se aktivirate!

 Vežba disanja za mršavljenje. Izvor: Shutterstock

U procesu gubitka težine potrebno je da imate izbalansiranu ishranu i redovnu fizičku aktivnost. Međutim, volja i pozitivno unutrašnje stanje neophodni su kako biste brzo do željenih rezultata. U tome mogu pomoći vežbe disanja!

Vežbe disanja primenjuju se u razne svrhe, pa tako postoje vežbe disanja protiv nesanice, za opuštanje, one tokom meditacije, ali i za podsticaj mršavljenja. One nas pdostiču da bufemo aktivniji, podržavaju vaše zdravlje kroz energiju i snažno biopolje.

Pročitajte još

Vežbe disanja pomažu da smršate jer podstiču samopouzdanje, motivaciju, pomažu da istrajete u željenom, osećate se zdravo i lepo. Posebno će biti korisne kada nemate dovoljno energije ili ste demotivisani da se aktivirate. Možete ih izvoditi sedeći, stojeći, pa čak i dok šetate.

Udahnite veoma duboko. Vazduh treba da ispuni celu zapreminu pluća. Odmah nakon toga potrebno je potpuno opustiti trbušne mišiće kako bi višak vazduha izašao sam. Zatim ponovo udahnite veoma duboko i oštro, a zatim se opustite, oslobađajući višak. Udišite kroz nos oko 5 sekundi. Napunite stomak vazduhom, umesto pluća. Stisnite usne i polako izdišite 4 do 6 sekundi. Ponovite isto 5-10 puta. Na fizičkom nivou deluje tako što oksigenišete pluća, nivo adrenalina blago raste, telo počinje da "misli" da je telu potrebno povećanje snage i tonusa. Korisno je praktikovati ovu vežbu disanja pre treninga.

Saznajte i...

Takođe, vežbe disanja mogu pomoći da prestanemo da razmišljamo o hrani, jer u stanju zasićenosti kiseonikom želimo više da se krećemo. Vežbe disanja mogu na neko vreme isključuje naše negativne misli.

Koristite ovu vežbu disanja onoliko često koliko vam je potrebno i koliko vam prija. Ona može pomoći da se osolobodite stresa i napetosti, a stres je često jedan od glavnih okidača za pojačan apetit i želju za slatkišima i nezdravom hranom. Navedena praksa pozitivno utiče na emocionalno stanje, ali će svakako prijati i vašem telu.

Izvor: Sensa

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Lični razvoj