Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

TEHNIKA KOJA ĆE VAS BRZO OSLOBODITI STRESA, A MOŽETE JE RADITI NA POSLU: Sedite i probajte - odmah prestaje napetost!

Ukoliko imate mesto gde možete da sednete i da se umirite na poslu i u svom radnom okruženju, sigurno možete da praktikujete ovu efikasnu meditaciju koja će vas vratiti u balans!

 Efikasna meditacija koju možete da radite na poslu1978012163 Izvor: Shutterstock

Potreba za mirom i balansom je suštinska u današnje vreme brzog životnog ritma punog stresa. Ukoliko na svom radnom mestu imate gde da sednete i malo se umirite, možete da praktikujete ovu efikasnu meditaciju, koja će da vas oslobodi stresa.

Većina nas provodi dosta vremena sedeći za svojim stolovima, ili u konferencijskim sobama ili kancelarijama kolega, pa kratka praksa koja vam pomaže da osvežite pažnju dok ste na poslu može biti od koristi. Ono što ja nazivam meditacijom "stolica" daje vam način da kratku praksu svesnosti uključite u svoj dan.

Pročitajte još

Ako radite u otvorenoj kancelariji, možda ćete morati da budete kreativni u promalaženju mirnog mesta za vežbanje. Mnogi ljudi mogu da izvedu ovu praksu napuštajući svoju kancelariju i pronalazeći praznu konferencijsku sobu, ili čak napuštajući zgradu da sednu u obližnji park tokom dela pauze za ručak.

Meditacija "stolica" se može raditi svuda gde možete mirno sedeti i vežbati - bilo da je to soba za osoblje, klupa u parku ili čak sedište u avionu.

Efikasna "OFFICE" meditacija koju možete da radite na poslu i koja će vas balansirati:

- Počnite tako što ćete svoju pažnju usmeriti na dah.
- Kada budete spremni, usmerite svoju pažnju na tabane, otvorite svoj um za bilo kakve senzacije koje treba da primetite.
- Možda primećujete pritisak na tabane, jer njihova težina počiva na nogama. Možda su vam tabani topli ili hladni.
- Samo primetite. Nema potrebe da sudite ili da se upuštate u razmišljanje. Ako vam um odmakne ili odluta, preusmerite pažnju, čvrsto i nežno.
- Preusmerite svoju pažnju na vrhove stopala, gležnjeve, potkolenice, kolena itd.
- Postepeno skenirajte svoje telo, primećujući senzacije, primećujući nelagodu i primećujući delove vašeg tela u kojima detektujete odsustvo senzacija. Nema potrebe za traženjem senzacija; samo nastavite da skenirate svoje telo, odvajajte vreme i budite otvoreni za ono što je ovde.

Izabrano za vas...

Izvor: Sensa

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj