Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

ČUVENI KARDIOHIRURG OTKRIVA 3 NAVIKE KOJE PRODUŽUJU ŽIVOT: Ovako spavajte, a jedna namirnica čuva srce i celo telo!

Autor Teodora Andrić

3 saveta poznatog kardiohirurga - donose zdravlje i dugovečnost, a svako može da ih usvoji!

 3 saveta poznatog kardiohirurga za zdravlje i dug život. Izvor: Youtube/Printscreen/ Vital Strategies

Leo Bokeria, jedan od najboljih kardio-hirurga na svetu, spasio je na stotine života, a smatra se jednih od najpriznatijih stručnjaka u oblasti medicine. U mnogim intervjuima, doktor daje univerzalne recepte koji pomažu u održavanju zdravlja i doprinose dugovečnosti.

Njegovi saveti nisu komplikovani, ne zahtevaju puno novca, lekova i truda, već promenu i usvajanje određenih navika koje nam mogu produžiti život. Evo koje 3 životne navike posebno ističe:

Pročitajte još

1. navika: Šetajte dva sata nedeljno

Prema Bokeriji, hodanje je najbolji način za poboljšanje zdravlja. Kardio - hirurg navodi rezultate velike međunarodne studije koja je potvrdila efikasnost hodanja. Ispostavilo se da oni ljudi koji redovno šetaju dva sata nedeljno žive 6-8 godina duže od onih koji su, slikovito rečeno, vezani za sofu i TV. Stoga, Leo Bokeria preporučuje da šetnja bude vaša nova aktivnost, način opuštanja i relaksacija. Čak i nakon teških operacija i stanja, doktor savetuje šetnju, jer to može značajno ubrzati oporavak.

2. navika: Režim spavanja

Lekar ističe da zdrav način života podrazumeva poštovanje rutine - to znači ići u krevet na vreme, ustajati na vreme. Već 40 godina Lav Bokerija ustaje u 5:45. Istovremeno, kardio - hirurg ne daje konkretan odgovor koliko sati dnevno treba da spavate. "Ovde morate da slušate svoje telo. Spavanje mora da bude kvalitetno. Svaka osoba ima svoj biološki sat, a sve zavisi od načina života."

Saznajte i...

Ipak, održavanje rutine je važno, ali podjednako je značajno i sa kakvim raspoloženjem ustajete iz kreveta. Zato je važno da radite na svojoj sreći i dizanju raspoloženja. Kada se probudite u dobrom raspoloženju, stvarate dobru energiju za sebe i ljude koji vas okružuju. To čini vaše raspoloženje još divnijim.

3. navika: Pazite na ishranu

Prema Bokeriji, on ne preporučuje nikakve dijete.Ipak, postoji jedna restrikcija koje se sam kardio - hirurg pridržava: dugi niz godina nije konzumirao šećer. Od "slatkog" jede samo crnu čokoladu od 99 odsto kakaa. Iako ukus nije tako sjajan kao klasična čokolada, Bokeria uverava da je takva čokolada veoma korisna za zdravlje srca i celog organizma.

Izvor: Sensa

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj