Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

OVO NISTE PROBALI, A BIĆETE IZNENAĐENI KAKO DELUJE: 4 nova načina da smanjite stres i anksioznost

Kada su u pitanju stres i anksioznost, treba isprobati sve tehnike i opcije. Donosimo vam malo drugačije metode, koje mogu biti vrlo efikasne.

 4 načina da smanjite stres i anksioznost1879613689 Izvor: Shutterstock

Većini ljudi je poznato da redovna fizička aktivnost, šetnje, joga i meditacija mogu znatno da umanje stres i anksioznost. Ipak, u svom "aresenalu" uvek treba da imate i neke lične male rituale, koji vam mogu efikasno i brzo pomoći da se opustite.

Predstavljamo vam 4 drugačija načina da smanjite stres i anksioznost:

Pročitajte još

1. Zapalite sveću.

Korišćenje eteričnih ulja ili paljenje mirisne sveće može pomoći u smanjenju osećaja stresa i anksioznosti.
Neki mirisi su posebno umirujući. Evo nekih koji deluju vrlo umirujuće:

  • Lavanda
  • Ruža
  • Vetiver
  • Bergamot
  • Rimska kamilica
  • Neroli
  • Tamjan
  • Sandalovo drvo
  • Ilang ilang
  • Cvet narandže ili narandža
  • Geranium

Korišćenje mirisa za lečenje raspoloženja naziva se aromaterapija. Nekoliko studija pokazalo je da aromaterapija može smanjiti anksioznost i poboljšati san.

2. Smanjite unos kofeina.

Kofein je stimulans koji se nalazi u kafi, čaju, čokoladi i energetskim napicima. Visoke doze mogu povećati anksioznost. Ljudi imaju različite pragove za to koliko kofeina mogu da tolerišu. Ako primetite da vas kofein čini nervoznim ili uznemirenim, razmislite o smanjenju. Iako mnoge studije pokazuju da kafa može biti zdrava u umerenim količinama, to nije za svakoga. Generalno, tri ili manje šoljica dnevno smatra se umerenom količinom.

Saznajte i...

3. Zapišite šta vam izaziva stres i anksioznost.

Jedan od načina da se nosite sa stresom je da zapišete stvari. Dok je zapisivanje onoga zbog čega ste pod stresom jedan pristup, drugi način je da beležite ono na čemu ste zahvalni. Zahvalnost može pomoći u oslobađanju od stresa i anksioznosti usredsređujući svoje misli na ono što je pozitivno u vašem životu.

4. Žvaćite žvakaću gumu.

Za super lako i brzo ublažavanje stresa, pokušajte da žvaćete žvaku. Jedno istraživanje je pokazalo da su ljudi koji su žvakali žvaku imali veći osećaj blagostanja i manji stres. Jedno moguće objašnjenje je da žvakaća guma izaziva moždane talase slične onima opuštenih ljudi. Drugi je da žvakaća guma pospešuje protok krvi u vaš mozak. Osim toga, jedna nedavna studija pokazala je da je oslobađanje od stresa najveće kada su ljudi jače žvakali žvake.

Izabrano za vas...

Izvor: Sensa

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj