Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

AKO IMATE PREKO 50 GODINA, UVEČE NIKAKO NE JEDITE OVU HRANU: Povedite računa, može uzrokovati nesanicu i umor!

Nesanica je problem s kojim se mnogi suočavaju, a naročito je česta posle 50. godine. Povedite računa o svojim navikama - ova hrana loše utiče na spavanje pa je treba izbaciti uveče

 Hrana koja utiče na nesanicu i šta treba izbaciti iz ishrane Izvor: Shutterstock

Nesanica je problem koji pogađa ljude različitih dobi- mlađe i one u srednjim godinama najčešće kada su pod stresom, dok se problemi sa spavanjem pojačavaju sa starenjem i u periodu menopauze. Šta je rešenje?

Pročitajte još

Svoje godine ne možete da promenite, ali možete svoje navike. Za početak, analizirajte svoju ishranu. Koje namirnice najčešće jedete i u koje vreme? Kako se osećate posle jela? Koliko vam treba vremena da zaspite?

Mnoge namirnice koje sadrže dosta proteina i masti zahtevaju mnogo vremena kako bi se svarile, a naročito ako je obrok obilan. To znači da dugo nećete moću da zaspite pa uveče ne bi trebalo da jedete meso i ribu, prženu hranu, začinjena jela koja podižu temperature tela i otežavaju uspavljivanje. Takođe, nisu preporučljivi ni obrađeni ugljeni hidrati u vidu testenina, testa, kolača i slično.

Saznajte i...

Šta se preporučuje?

Lagana užina pre spavanja može pomoći da postanete pospani, posebno ako hrana sadrži prirodni hormon melatonin koji izaziva san- to može biti nekoliko badema, manja činija žitarica sa obranim mlekom ili jogurtom, porcija blanširanog povrća…

Izabrano za vas...

Izvor: Sensa


Ovo ne smete propustiti

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj