Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

IZBACITE IZ SEBE STRES, REŠITE SE ANKSIOZNOSTI I NOĆNIH MORA: Uradite jednu stvar svakog dana i vaš život postaje lepši

Svi znamo da meditacija ima brojne blagodeti- evo o čemu se radi i kada i kako se u tom slučaju izvodi

 Koje su blagodeti meditacije i kako se izvodi Izvor: Shutterstock

Meditacija se na Istoku praktikuje od davnina, kao metoda za opuštanje, oslobađanje od stresa, za fokusiranje na unutrašnja, mentalna stanja. Ova tehnika za cilj ima “nerazmišljanje”. Odličan je način za borbu protiv umora, letargije i iscrpljivanja energije koji dovode do zdravstvenih problema. Redovna meditacija će vam pomoći da se brzo oporavite i da se svaki dan sastajete sa osmehom.

Pročitajte još

Meditacija je jednostavna aktivnost, nisu potrebni nikakvi posebni uslovi, osim tišine, i ne oduzima mnogo vremena. Evo u kojim slučajevima možete praktikovati meditaciju:

Meditacija za borbu protiv apatije i anksioznosti

U ovom slučaju meditaciju je najbolje raditi uveče, nekoliko sati pre spavanja. Zašto tada? Nakon napornog dana ostaje nam malo snage, pa je važno dopuniti rezerve energije, opustiti se i pripremiti za san. Možete izvoditi meditaciju uz opuštajuću muziku, upaliti sveće ili mirišljave štapiće .

Saznajte i...

Meditirajte dok sedite na podu u udobnom položaju. Zatvorite oči, fokusirajte se na disanje i pokušajte da odagnate sve misli koje vam naviru. Pokušajte da ne razmišljate ni o čemu. Nakon nekoliko minuta, kada disanje postane duboko i mirno, zamislite neko lepo i udobno mesto. To može biti sunčani šumski proplanak, obala mora, soba sa pogledom na planine. Uskoro ćete osetiti blagodeti meditacije- blago peckanje vrhova prstiju i toplinu koja se širi telom. Meditacija se završava dubokim udahom i sporim izdisajem.

Meditacija u borbi protiv noćnih mora

Ako vas muče ružni snovi, redovno praktikujte meditaciju. Može se izvoditi u bilo koje vreme: nakon buđenja usred noći, ujutru ili kad god vam prija. U mirnoj atmosferi, sa prigušenim svetlom, polako dišite i pokušajte da ne mislite ni o čemu. Nakon što se telo opusti, zamislite najbezbednije mesto: majčine ruke, napušteno ostrvo, svoju sobu ili udobnu kuću. Osećanja mira i opuštenosti pletu svoju svetlu čauru koja ima moć da potpuno odvoji telo od spoljašnjeg prostora. U tom trenutku osećate se sigurno i stabilno. Redovne meditacije će vam pomoći da se zaštitite od noćnih mora svaki put pre spavanja, skrivajući se u svojoj zaštićenoj čauri i zatvarajući se od svakog zla.

Izabrano za vas...

Izvor: Sensa

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj